donderdag 1 februari 2018

BorduurKaart met een dier

Hallo allemaal.

Vandaag begint er een nieuwe uitdaging bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2018/02/challenge-52-een-geborduurde-kaart-met.html    .    Deze keer heeft Cindy het thema bedacht . Ze wil een kaart met een dier zien.


Had dit leuke plaatje  van de poes nog in  de  map. Het patroon is van Sjaak. Doen jullie allemaal weer gezellig mee. Groeten Martje

PS zoals jullie op het borduurkaartenblog misschien al gelezen hebben zoeken wij een nieuw dt maatje.... Wie houdt van borduren en  wil onze leuke team komen versterken?  

6 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Martje, mooi patroon en weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Heel mooi kaartje Martje.
    Kleuren combi is super. De kat zit lekker warm in der mandje.
    Mag ook wel met dit weer. Al breekt hier gelukkig wel de zon door :)
    Mijn kaartje staat al gelinked was er snel bij :)
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Martje, al kijkt de poes een beetje boos, heel mooi geborduurd en ook de afwerking is leuk,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martje,
    wat een mooie kaart heb je geborduurd. Het zal wel weer gezellig geweest zijn met Trijntje, samen aan de freubel.
    Borduren op papier kan ik niet goed, wel eens geprobeerd, maar nee, es te knapper vind ik het nu bij anderen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartheb je gemaakt Martje. Hij is helemaal goed gelukt.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooi kaartje gemaakt. Gezellig dat jij en je dochter allebei borduren. Mijn moeder en ik borduren ook allebei alleen nooit samen daar heb ik helaas de tijd niet voor maar misschien komt dat ooit nog. We gaan wel samen naar beurzen en dat is ook leuk. Groetjes en een fijn weekend Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.